Liiŋkah

Sämitige almostitmeh kielâpiervâlist já säämi arâšoddâdmist:

Sämmilâš arâšoddâdemvuávám (sämikielân)

Raavâkirje kielâpiervâlpárnái vanhimáid (suomâkielân)

Sämmilii arâšoddâdem aargâ vuáháduvâi raavâkirje (suomâkielân)

Vyehiraavâkirje kielâpiervâlpargeid (suomâkielân)

Tutkâmuš: sämikielâlâš kielâpiervâltoimâ:

Laihi, Tiina-Maaria 2017: Skolt Sámi Language and Cultural Revitalization: A case study of a Skolt Sámi language nest (eŋgâlâskielân)

Laiti, Marikaisa 2018: Saamelaisen varhaiskasvatuksen toteutus Suomessa. Acta Universitatis Lapponiensis 376. Rovaniemi: Lapin yliopisto. (suomâkielân)

Pasanen, Annika 2003: Kielipesä ja revitalisaatio. Karjalaisten ja inarinsaamelaisten kielipesätoiminta (suomâkielân)

Pasanen, Annika 2015: Kuávsui já peeivičuovâ. ’Sarastus ja päivänvalo’. Inarinsaamen kielen revitalisaatio. Uralica Helsingiensia 9. Helsinki: Helsingin yliopisto & Suomalais-Ugrilainen Seura (suomâkielân)

Äärelä, Rauni 2016: ”Dat ii leat dušše dat giella” – ”Se ei ole vain se kieli”. Tapaustutkimus saamenkielisestä kielipesästä saamelaisessa varhaiskasvatuksessa. Acta Universitatis Lapponiensis 335. Rovaniemi: Lapin yliopisto (suomâkielân)

Eres ávháliih liiŋkah:

Kuáti.fi – sämmilii arâšoddâdem materiaalpaŋkki

Čoahkis – sämikielâlâš tiervâsvuotâ- já pyereestvaijeemravvim materiaalpaŋkki

Suáđigil kieldâ tavesämikielâlij kielâpiervâlij arâšoddâdemvuávám (suomâkielân)

Aanaar kieldâ sämmilii arâšoddâdem arâšoddâdemvuávám (suomâkielân)