Saamelaiskäräjät ilmoittaa haettavaksi TOIMISTOSIHTEERIN TEHTÄVÄN
Saamelaiskäräjät ilmoittaa haettavaksi
TOIMISTOSIHTEERIN TEHTÄVÄN
Työ alkaa sopimuksen mukaan ja kestää 31.12.2018 saakka. Toimistosihteerin tehtäviin kuuluu mm. hoitaa yleisen toimiston apuna maksuliikennettä (Heeros), myyntilaskutusta sekä muita avustavia taloushallinnon että yleisiä toimistosihteerin tehtäviä. Toimistosihteeri toimii tarvittaessa hallintosihteerin sijaisena sekä hoitaa muita hallintopäällikön erikseen määräämiä tehtäviä. Toimistosihteerin toimipaikka sijaitsee Inarissa Sajoksessa.
Säädösperusteisena kelpoisuusvaatimuksena on tehtävän edellyttämä koulutus ja lisäksi vaaditaan saamen kielen taitoa (saamelaiskäräjistä annettu asetus 1727/1995). Tehtävän menestyksellistä hoitamista edesauttaa monipuolinen kokemus toimistotehtävistä. Arvostamme kykyä itsenäiseen ja huolelliseen työskentelyyn sekä hyviä yhteistyö- ja vuorovaikutustaitoja. Palkkaus määräytyy Saamelaiskäräjien palkkausjärjestelmän vaativuustason VI ja II ryhmän mukaan (peruspalkka 1849,51 euroa/kk). Peruspalkan lisäksi maksetaan 24 %:n saamelaisalueen lisä ja työkokemuksen mukaan määräytyvät kokemuslisät.
Hakemukset opinto- ja työtodistuksineen tulee toimittaa Saamelaiskäräjien sihteeristöön 9.4.2018 klo 16.00 mennessä osoitteella Sajos, 99870 Inari tai info@samediggi.fi Lisätietoja virasta antaa hallintopäällikkö Pia Ruotsala-Kangasniemi puh. 010 839 3106 Saamelaiskäräjien toimintaan voi tutustua nettiosoitteessa www.samediggi.fi
Inarissa 26.3.2018 Saamelaiskäräjät